2018年1月21日 星期日

渣打馬拉松2018


又到了每年跑步界盛事-渣打馬拉松.


或者是因為過去參加過好多年,今年沒有了緊張的心情.


也由於自己已經是每星期都有練跑,只是區區十公里賽,自覺是游刃有餘,所以今年是跑得較輕鬆.


但我實在太遲出門了,到了會塲,連熱身的時間都無,便要直奔起跑點.


起跑鎗聲響起,我還要五分鐘才可以踏上起跑綫.


自知自己能力所限,很難有突破成績,在沒有壓力下,輕鬆完走全程.


反而這樣,出了令我意外的成績,是差不多最好的.


跑完大腿沒有很大的酸痛,應該是身體適應了長跑的運動.


雖然是帶着腳筋炎上陣,但已經不重要了,賽事完了,炎症總算退了不少,起碼在跑的過程中,沒有令我難受.


每次衝過終點後回望,心裏一定想~~下次一定要做得更好.




21 則留言:

  1. 恭喜完成,腳筋炎要多休息,我曾經有過此煩腦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都要休息吓囉,起碼唔好跑咁多,每次跑少少直到復原.

      刪除
  2. Congratulation for you and take care!💐

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係小小發炎啫,好快會無事.

      刪除
    2. 嗯嗯!仲知叮噹你休息多d啦!
      NANA..................😈唔好話心心唔提叮噹你呀!叮噹你嘅上一篇文章...心心已留言咗喇!

      刪除
    3. 我又睇唔到YAHOOMAIL通知.....

      刪除
  3. 恭喜順利完成賽!下年再接再厲

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望下年更上一層樓,可以跑半馬或全馬.

      刪除
  4. 恭喜恭喜﹗成績吾錯呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 成績都係一般咁啦,但都算對自己有個交代.

      刪除
  5. 有時越唔在意
    越唔計較
    就越有意外成績
    恭喜叮噹順利完成

    回覆刪除
  6. 跑完就可以休息一段時間,讓舊患復完!

    回覆刪除
    回覆
    1. 患處已經好番唔少,其實近來朝朝都跑番2~3公里才上班.

      刪除
  7. 完成目標,跑出好成績,可以放下心頭大石,恭喜。^^

    回覆刪除