2015年2月15日 星期日

春回大地,桃花盛放,百鳥爭鳴


點解新年桃花才應景,其實砲杖花咪更應節,只是佢不會響吧!
 

好不幸新春前自己患上了感冒,不適合到年宵市塲賞花,唯有登上早幾日影低的桃花相應景.
 
 
 青衣公園的桃花未開盡,但已經非常漂亮,可想而知,在全面盛放時有多燦爛.
 
 
當然吸引不少拍友(包括我)前來拍攝!
 
 
百花爭艷的日子,當然不會是桃花獨尊,其他花朵也千嬌百媚.
 

 
甚至雀鳥也喜躍.
 



 
因為不單止冬去春來,天氣回暖,連池水也溫暖了,可以在池中嬉戲.
 


 
祝大家有個愉快的春節!
 

35 則留言:

  1. 我今日都同屋企人去行花市 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我今年就無得行囉,錯過咗今天,沒有時間再去T.T

      刪除
  2. 青衣公園,而且真係好靚

    回覆刪除
  3. 靚呀....好靚呀)))))
    我樓下的炮丈花謝晒喇~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我眼見到的,都有啲開始謝,我是錯過了炮杖花開得最靚的時機.

      刪除
  4. 點呀???感冒...而家好番咪呢?!多點休息呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 經過前後兩次睇醫生,和兩天大昏睡,今天總算好好多了,有心呀.

      刪除
  5. 第12幅...兩隻雀鳥拍得好有feel.....................................LIKE!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咩,可惜後面隻麻雀影得鬆蒙了,我反而喜歡嬉水那幾張.

      刪除
    2. 其中後面雀鳥的朦朧,才襯托出前面那隻雀鳥的立體感嘛!朦朧+立體感的美呢........................

      刪除
    3. 心心是真心讚的!心心很喜歡........................

      刪除
    4. 你太謙虛了..................................

      刪除
    5. 同意心心的意見
      叮噹
      這張相的構圖很美
      背景的雀和枝葉朦朧得正合時

      刪除
  6. 春回花開、隅意吉祥,新年快樂!

    回覆刪除
  7. 天氣好
    鳥兒在水中也玩得好開心

    叮噹
    年宵市塲人多擠迫
    暫時留在家多休息較好

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以都打消了行年宵的念頭,家人是失望的,因為每年我家四口子都盡量一齊行年宵,今年就少了我.

      刪除
  8. 春節無得燒炮仗,睇炮仗花應節仲環保 :D
    预祝你同屋企人新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!唔燒炮仗,睇花舞獅一樣開心啫.

      刪除
  9. 哈哈!! 好有閒情逸緻呀!

    回覆刪除
  10. 祝早日康復!迎春接福過羊年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝~只要小心啲,人多地方帶口罩,應該好快會痊癒.
      祝新年快樂!

      刪除
  11. 一局祝叮噹羊年
    全家順境
    身體健康

    回覆刪除
  12. Kung Hei Fat Choy!

    心心祝叮噹一家心想事成,身體健康..............................................

    回覆刪除
  13. 沒有叮噹,祝您們羊年咩嘢都事事順心和健康開心!

    回覆刪除
  14. 祝身體健康!羊年如意!

    回覆刪除