2015年3月2日 星期一

濕地工園工作坊,捲出雀鳥捲紙畫-一個媒介,不斷集結更多老朋友


終於等到大家聚在一起做手工的日子,朋友都說期盼已久.不知不覺,工作坊成了我們一個高高興興相聚的重要日子.


看似簡單的,往往難度很高,初時我都有擔心自己應付不來.


就如這個,是我一時之間做唔到了,


這個是供小朋友做的樣版,較簡單,但非常漂亮,囡囡就被安排做這一款.


材料一般文具店都有得購買吧!


主要的構成組件~~






9個步驟,加個外框就大功告成.


不過外框就應該要在手工藝店才有得賣了.


囡囡的作品,唔錯喎,真漂亮


這個是我的作品,貪快的我,真的一般水平.


其實作品好壞都不重要,我們有的帶同朋友,有的帶同子女,更有的帶着父母和丈夫和妻子,真的做到樂也容容


只要大家都想交好,一點點媒介就是好機會.

16 則留言:

  1. 捲紙畫也做到維妙維肖胎常生動!

    回覆刪除
  2. 你囡囡的作品好靚,是水鴨嗎?
    你的作品呢...有點像沒有叮噹本人....大大件 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳睇漏眼了,尾三那幅便是我作品囉.

      刪除
  3. 好犀利!真係巧奪天工!

    回覆刪除
  4. 你囡囡嘅作品做得好可愛呢!至於叮噹你嘅作品...都唔差啫!一樣咁可愛!

    回覆刪除
  5. 由此可見
    小朋友眼中的世界
    比大人更富色彩

    回覆刪除
  6. 益智遊戲, 比沉迷低頭打機好得多了.
    祝周末愉快!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得啱,.其實我一家都唔興打機.

      刪除
  7. 整得好靚.我有時候,,都會同D姪仔姪女.玩下摺紙.....玩得手機多,對眼,對頸都唔好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,玩手機多反而對健康有不良影響,對眼睛更是.

      刪除