2016年5月29日 星期日

濕地學堂-昆蟲篇(黃雨下.好朋友,一齊,返學囉)


係呀!我們又去濕地公園呀,那裏的職員都對我熟口熟臉了,但不是做勞作,也不是郊遊,而是去上堂,還要上下午堂咁上法.


咁耐無上學,一上就全日,當然會和同伴打趣說自己可能會嗑睡呢.


雖然上午是在室內看片,但下午精彩了,冒着黃雨警告,在公園的郊外研究昆蟲.





或者正因為大雨,被我們尋找到的昆蟲正在葉子下:枝葉下避雨,對我們突然其來的探訪都不走避.



不過有些較糼小或少見的昆蟲,就要暫時委屈牠們入樽仔內一陣,讓我們一眾學員目睹牠風彩後,又把牠們放歸大自然裏.




雖然黃雨下,個個都變了落湯雞,相機、手機都幾乎入水壞掉,但印象深刻,只覺興奮,一點掃興感覺都沒有.


完作課程,雖然沒有證書附送,但難得好友趁着這次上課,又一次茶聚,期待下一次工作坊再聚.



21 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 第6幅是什麼昆蟲呢?點解喺葉幹上排哂隊嘅?!^^'''

    回覆刪除
  3. 最近我都迷上影昆蟲,濕地公園對我來講太遠啦,近近地我會去山頂及寶雲道,個到有超多昆蟲﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 但濕地公園多昆蟲呢,而且有多樣性生物,無論喜歡那種自然生物,濕地公園多數能滿足,其實濕地公園交通方便,看似遠,但唔難去.

      刪除
  4. 唔知濕地公園算唔算係叮噹嘅老地方呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 算啊!一年都唔知去幾多次,年年都去,那裏的職員都唔陌生啦.

      刪除
  5. 濕地公園有好多好靚O既豆娘^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,不過要找牠們的踪跡不易,因為身形太小了.不過總覺比蜻蜓更美妙.

      刪除
  6. 黃雨下進行郊外活動
    確是另一種生活體驗
    狼狽也是樂趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要的隨行的同伴,如果個個都怨聲載道,那就破壞晒心情.

      刪除
  7. 你咁鐘意濕地公園,有無諗過入去做義工呀?
    有堂上,可以學多D嘢 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然是鐘意濕地公園,但未到要入去做義工的地步,因為我還有很多志興,時間配合唔嚟.

      刪除
  8. 濕地公園是個好地方,可以遊一整天!

    回覆刪除
    回覆
    1. 正值夏天,其實都幾辛苦,不過靚花,蝴碟特別多呢.

      刪除
  9. 嘩哈哈, 如果唔係落雨, D昆虫又點會咁順灘, 係葉下邊俾你地任捉入樽內.

    那裡仲有無一個姓盧的, 應該有60多歲了

    回覆刪除
  10. 咁多種類嘅昆蟲,只有在濕地先可以一次過見到吧!

    回覆刪除
  11. 真係影到好多昆蟲喎~~~~~~~

    回覆刪除