2017年2月24日 星期五

初嚐印度餐


由於約了朋友在中環相見,友人借這機會一起初嚐印度餐廳的自助午餐.


位於灣仔的樓上鋪,地方不大,餐枱數量有限,一般都要預先訂枱.


可能印度餐廳的緣故,服務員大都是印裔人,溝通上真係有點雞同鴨講.


初時餐廳客人稀少,沒有開空調,我們一行三人被安排一張細枱,的確較迫挾,陽光從窗台灑入來枱面上,郤又十分舒暢.


只是食品選擇較少,也因為我不慣印度食物,只吃頭一碟飯二碟沙律便厭了,圖中白色的一條條的是飯,像是米粉的確有趣.


跟餐是每人兩件薄餅和一杯飲品,友人是芒果汁,大大杯相當抵飲,我點了印度奶茶,一心想品嚐地方美味,郤是來了細細杯遠遠不及普通茶餐廳味道的奶茶,真是較叫人失望.


原來友人一心是想請客,郤被我硬塞了今餐的費用,但朋友用心的,事後郵寄了數張餐食禮卷給我.

雖然這次新嚐試,沒叫我有驚喜,不過總叫嚐過別的地方美味,當然不美味原因並非當地食物難食,可能是這餐廳的自助午餐做得不好,但都叫做有親身嚐試過.

23 則留言:

  1. 正印度奶茶有落香草,我接受不到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又飲唔到有香草味,咁正宗極都有限。

      刪除
  2. 幾年前我第一次吃印度自助餐,很多配料都唔識,我真係要問清楚,否則會鬧笑話。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我呢餐真好,因為都無咩配料俾我揀。

      刪除
  3. 印度食物我本人真是有點怕>_<

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 最初我還 以為會 給我印度拉茶,但我錯了。

      刪除
  5. 印度食物
    以香港人口味來說
    種類的選擇和吸引力不算太大

    回覆刪除
  6. 呢間……我都去過。有次呢間嘢搞自助晚餐任客人俾幾多錢。可能佢預d後生仔縮骨俾好少。個餐我坐了不夠30分鐘己想走。完全唔對胃口。只係個薄餅食得吓。反而我係印度吃的餐仲好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來咁差,應該唔夠正宗吧,你在印度食,當然要比這裏好.任客人俾幾多錢?這個做法風險真高.

      刪除
  7. 呢間……我都去過。有次呢間嘢搞自助晚餐任客人俾幾多錢。可能佢預d後生仔縮骨俾好少。個餐我坐了不夠30分鐘己想走。完全唔對胃口。只係個薄餅食得吓。反而我係印度吃的餐仲好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同感,一開始無奈已經想走,但朋友訂枱,總要俾啲面子朋友。

      刪除
  8. 總覺得印度飯的質感是乾涸涸...而且印度的香料太濃郁...所以心心對印度食物不太喜歡呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 的飯的確乾乾地,啲汁當然濃啦,或者印度人就是愛濃烈的味道.

      刪除
  9. 印度菜...心心反而欣賞印度拉茶多些!(''-^.^-'')

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都一心想嘆下拉茶,可惜佢比咗杯連鎖快餐店都不如的奶茶給我.

      刪除
  10. 呀係呀................如果叮噹你再經港島...試一試有間「Tulsi @ Wine 羅勒印度餐廳」在半山的西營盤般咸道63號采文軒10-11號地舖...這間是印度fusion菜的風味...較新派少少...味道算不錯!雖然心心對印度食物不太喜歡...但心心和一局都喜歡這間!(''-^.^-'')

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝通知啊,那就看再有沒機會了.

      刪除
    2. 不用客氣呢................**叮噹

      刪除
  11. 對中國人口味來說, 印度餐好少會好,

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦!對於煮食文化,我認為中國始終高過印度好多

      刪除