2018年10月13日 星期六

跑水塘,奇遇記.

十月一日難得和太太行一次水塘,熟練了路綫,十月二日就自己一個人來跑水塘.


風暴過後,水塘風景依舊,當然有造成一定的破壞,但都不及十一假期後,人們在郊外遺下的垃圾嚴重,燒烤塲滿是垃圾,也少不了馬騮翻箱倒籠,搞到四圍亂糟糟.


其實我是討厭馬騮的,不過大家抱持尊重,倒是雙安無事,我有我跑步,佢有佢 大班馬騮在我身邊經過,好像大家都視如不見一樣.


本來想跑去著名的地標(白千層)可惜路上有幾重斷樹阻路,最後都放棄咗,唯一深深體會跑界一句述語(上得山多,遇發哥)



而且是他主動叫我埋嚟合照(大概知道我唔好意思開口)果真是傳聞中的親民.

短期內網誌更新速度會大大放慢,畢竟現在打字已經好困難,不過已經比執筆寫字和用筷子食飯容易好多了.不過我的情況有望好轉,不用替我擔心.

20 則留言:

  1. 回覆
    1. 多啲行山啦(雖然我知你一定行唔少),妙總有機會見到佢。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我試過放在fb群組講呢件事,竟然有過千個like,發哥真係好得人心。

      刪除
  3. 心心終於可以見到叮噹你的鬼馬樣呢!😎...........Hi!JUST TO SAY Hi!😊

    回覆刪除
    回覆
    1. ☺️沒所謂呢!這樣才是有男人味嘛!相信叮噹的太太一定喜歡呢!

      刪除
    2. 嗯!😊叮噹你的這個特點也和一局一樣...他也愛整潔.....................................

      刪除
  4. 不要太勞動,,,多點休息吧!💐😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 手停口停,不過跑步舒緩咗我症狀。

      刪除
  5. 「上得山多終遇發哥」
    這奇遇心心和我
    都曾在天壇大佛遇過
    他也是喜歡用左手拿手機影的
    希望叮噹多點休養身體
    凡事樂觀面對就可以了

    回覆刪除
  6. 發哥至鍾意行山,但係要撞到佢好難!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嚴格嚟講,唔計廿幾年前跑水塘籌,今次係第一次跑水塘,估唔到咁就遇到佢。

      刪除
  7. 發哥!俾你遇到!我都想!係N年次在澳門見過佢拍緊戲,笑容滿面,好親民。

    回覆刪除
  8. 真係俾你遇到發哥,有緣喎。

    回覆刪除