2013年11月17日 星期日

彭福公園-寵物的定義


週末和兩位朋友到這裏,當然我們不是賭馬


而這天這裏也不是跑馬日.


因為目的地不是沙田馬塲.


而是位於馬塲中心的彭福公園


真的之前有其他朋友覺得像小學生旅行.


然而我一生人可能是第一次到這個公園.


不錯啊,大片的草地,怡人的景色.


不單是人會喜悅,就連狗狗在這裏也能暢快的奔跑.


但怕狗的朋友來這裏就要三思,至少要作心理準備,因為狗是避不了,真的要幾多有幾多


要幾大隻有幾大隻


當然要幾可愛就有幾可愛.


第一次見到狗狗都要帶太陽眼鏡,還要一點都不抗拒,初時遠睇,我差一點誤當牠是熊貓呢.


今天做狗真的比之前的狗幸福,因為今時今日的狗大部份都是被主人寵愛的.


所以有個別的狗不會對陌生人有戒心,上圖的狗就不斷哄我和牠玩抛波呢.


好像狗展一樣,每隻狗都或多或少因受到主人的禮待而健康活潑


甚至經常被美容服務照顧,這一隻甚像澳洲樹熊


(為甚麼狗是寵物,豬是食物)但狗在香港是寵物,若在韓國也是食物呢~~

12 則留言:

  1. 以前香港一樣食, 後來俾英國佬嚴禁咗, 再冇呢支歌唱喇! 事實喺講慣與不慣啫! 新界一樣有人劏狗食, 不過喺自己友冇爆咋! 但D狗狗咁有性, 點解要食佢呢? 豬就喺俾人食慣咗, 唔多覺殘忍囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 細個時試過被父母騙了一次,將狗肉誤為牛腩食了.寵物和食物的定義,或者簡單是和自己的關係來分吧,養來作伴的就是寵物,餵養作鮮肉糧餉的就是食物.

      刪除
  2. "寵物"是因人生活環境指數高低而定吧

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個當然,以前的寵物是睇門口的廉價勞工,今天郤是家中貴族

      刪除
  3. 彭福公園只去過一次,不知何時做了狗公園呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔係狗公園,只是恰巧勁多人鐘意帶入來,而這裏又無禁止.

      刪除
  4. 我家沒有寵物,不過有時見一D人對寵物的行徑,令人莫名其妙!有一次去街見一個狗主人給小狗着鞋,小狗寸步難行,因為沒有爪可抓地, 幸福與不幸,很難說。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這不知是出於過份呵護或是其他理由,不過佢唔係唯一一個,我都聽過唔少給狗仔着鞋的故事,.

      刪除