2015年6月28日 星期日

YAHOO BLOG同學會-開心的聚首

由2006年尾開始寫網誌,至2007年真正投入BLOG的世界中.透過文字認識了來自各界的朋友,雖然沒有面對面的相交,但都有一定的感情.

 圖片來自https://www.facebook.com/DoraemonAnDJunWeii?fref=pb&hc_location=profile_browser

可惜好景不常,因為YAHOOBLOG經常的變動,令到好多BLOG友離去,留下的BLOG朋友繼續艱苦經營,直至YAHOOBLOG正式宣告結束,無奈下,大家有的離去,有的在其他網上平台,繼續透過網誌分享.





雖然如此,在臨別秋波時,有BLOG友成立了(YAHOOBLOG同學會)藉這個名義,聯繫各散的BLOG友.


這個星期六日,透過BLOG友-鴨作人在尖沙咀文化中心藝墟擺賣,各方的BLOG友又有機會聚首一堂.


其實我是怯於以真面目和網上朋友見面,但今次都鼓起勇氣,到來一聚,當支持也好,當突破自己也好,好歹和BLOG友見面也是一件開心的事,透過彼此認識和分享,獲益良多.


而且鴨作人的媽媽非常和藹可親,又健談.和伯母傾談也是一件快樂的事.


遺憾的是我未能及時制作能代表我的代言公仔,唯有隨便找一、兩個公仔代替自己和各BLOG友的代言人合照啦!

25 則留言:

  1. 多謝支持 !! :)
    我只能說網上世界真的非常奇妙! 似遠還近......

    題外話,我睇唔到你有另外一隻公仔添 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~妳忙緊招呼其他BLOG時拍攝的,而那個公仔是我由YHOOBLOG時期至今算多出現我BLOG內的代言人呀!
      網上世界是令人想象不到的~

      刪除
    2. 我都係期待你的叮噹加渣古多D.......哈哈!

      刪除
  2. YAHOO BLOG同學會仲可以有聯系不簡單啊!

    回覆刪除
  3. 好开心的聚会!
    Panda 都希望下次可以就到时间/ 机会,可以在游香港期间参与 YB 同学会聚会 :D

    回覆刪除
  4. 聚也雅虎,散也雅虎,緣起緣末真係貼切!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好文雅呀!雖然無不散之筵席,但起碼有相會之時.

      刪除
  5. 難得的聚會
    也是一種緣

    回覆刪除
  6. 很好的緣啊!相信當日...叮噹你的心情一定好開心呢!

    回覆刪除
  7. 小禺也很想來,但當日實在很忙不能抽空@@

    回覆刪除
  8. 哈哈~~~~我都算係同學喎~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦,你係資深同學嘛~

      刪除
    2. 呵呵~~~~唔敢當。
      不過冇咗YAHOO BLOG真係冇晒『朋友』..............

      刪除
    3. 真有同感,大部份yb友都揾唔番.~~

      刪除
    4. 現在比較少寫呢道呢個BLOG,因為感覺上冇以前YAHOO咁熱鬧,亦唔知誰來過誰留下回覆......,而且post編排上野有點複雜。

      刪除
    5. 的確無YB咁好用,但用熟了都算唔錯.

      刪除
    6. 可能較少用啦,仍然學習掌握中...............

      刪除