2015年8月30日 星期日

我在寫BLOG的日子-始動

忽然有BLOG友舉行徵文活動,題目是(我在寫BLOG的日子),屈指一算.....我都做了十年博客了,由06年嚐試的心態開始,至07年全情投入,由一星期未必有一BLOG,至今至少一星期一篇,由無人回應我的文章,至一天收到20~40的回應,再由一篇至少20個回應回落到今天一篇穩定回應不過10個.
我今時今日仍然無變~~寫BLOG的日子.

我的標題是-寫我心情-即是心所想的,手便寫下來.所以我不會有特定路綫去發表我的BLOG文.開心時會寫,不開心時會寫,有好東西就會分享,有好地方就會介紹.


最多BLOG友和定時探訪我的時期是YAHOO BLOG的代,那時寫網誌的風氣正盛,有些BLOG友交往至今仍有聯絡,但能鼓起勇氣真正見面的,就只是2年前一次手作市集開始.

BLOG友,轉化為FACEBOOK友,由寫BLOG進化為寫明信片,某些BLOG友由網絡發表文章轉化為出實體書,而我也由BLOG友轉化為讀者.

唯一沒有轉化的是~~~我仍然是~~~沒有叮噹

沒有叮噹的大雄.


34 則留言:

  1. 寫我心情,十分好,因為我也是( •̀∀•́ )

    回覆刪除
    回覆
    1. 是嗎~相信大部份blogger都是一樣心情.

      刪除
  2. 寫我心情,十分好,因為我也是( •̀∀•́ )

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 差異巿咁多嗎?但睇你的文章及內容更似老手喎.

      刪除
  4. 07 年時我寫嘅都只係「日記」而已,談不上一個 blog
    依家算係 blog,都有 keep 住寫,不定時
    但由以前都依家都無咩人睇,亦更唔會有人留言
    ~.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見好多BLOGGER有無人留言都一直寫了很多很多,其實一開始我都無抱有人睇的心情.但日子久了,一點一滴就累積了一班BLOG友,比起是來看我的文章,我更覺他們是來探訪我,所以當我們互相探訪多了,自自然有來有往,BLOG就熱閙起來了.

      刪除
    2. 不過以前係 yahoo 係易啲儲到一班 blog 友互相留言,但我一早已經係公海浮沉,所以以前除咗係幾個 fd 之外,都無人睇喇。
      依家多數啲人都係 facebook 留言而唔會係 blog 留言

      刪除
    3. 間中我都有在你的BLOG路過,只是甚少留言,可能你都唔覺我出現,但YB時我比現在更多留意你,這裏氣氛始終無YB咁濃厚,這誰也難以攺變,嗺無奈,唯有自己選擇堅持與否.

      刪除
    4. Thx thx
      公海其中一個唔好處,就係唔知邊個嚟過;只係見到有80% 以上都係 new user,return user 很少。

      係無得改變
      今日整理過啲 RSS,發覺好多人都無再 update
      有啲連 domain 都無埋喇
      依家真係少咗好多人寫

      刪除
    5. Yahoo有站長, blog友容易搵到同路人, 但而家就算係有站長0既舊平台, 都比啇業絅誌置頂,同樣好難搵到同路人, blog 0既用途變了, 不要向後望, 要適應^^

      刪除
    6. 拿住寫BLOG的目的,就夠了.

      刪除
  5. 寫喜歡寫的。我也是這樣的人。

    回覆刪除
  6. 我與企業號有同感,yahoo時代,可以清晰知道誰來探訪過,這兒就在大海浮沉。還記得第一次登上yahoo人氣榜,心情難以形容,開心之餘又努力寫下一篇,現在,反正不知道有多少人看,勤力程度也減少,因沒有動力。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~~我都懷念YB的年代,但過去的無法挽回,唯有寫與不寫,但我今天仍選寫,因為我愛我手寫我心,有知音固然高興,若我的塲冷清,也可做我的回憶錄.

      刪除
  7. 其實 yahoo 依家再推 tumblr,不過好似都睇唔到邊個嚟睇過
    而且,yahoo 再推服務,有無信心再用都係一個問題

    回覆刪除
    回覆
    1. YAHOO既然可以粗爆地將YB摺埋,就算推TUMBLR,都難給BLOGGER有信心發展落去.

      刪除
    2. 係,雖然話就話可以好似以前咁有登頭版嘅機會,但係隨時摺埋又要搬過咪搞

      刪除
  8. wohoho~~~ Circle黎啦~~'xDDDD
    堅持到寫咁耐BLOG真系好勁阿沒有叮噹~~~
    Circle睇完大家今次既分享...覺得大家其實都有共同點.... 就系鐘意分享XDDD鐘意記下... 才會堅持到宜家xDDDDD 慢慢先認識到隔離既BLOG友-你地xDDDDD 然後有種互相扶持既感覺 :DDD

    回覆刪除
  9. 沒有叮噹寫Blog 已經十年,真係好堅持!!!
    似乎大家都仍然懷念YBlog! 我都係呀....
    不過無辦法啦,有些事情不是我們Bloger可以控制的,
    我們唯一可以做的,就是比心機寫下去,希望大家合力找到另一條讓Blog可以繼續下去的路。 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 句事無常,好多事都不是我們能控制,不過珍惜大家擁有的平台,是我們今天能做到的事.

      刪除
  10. 寫blog可增認識朋友,增廣見聞,也可記下一些小事,一樂也!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對,自從開始寫BLOG,知識都因為大家的共同分享而豐富咗,而且各階層的朋友都可以認識.

      刪除
  11. 哈哈!等我數吓先,,,123456............................嗯!我認識叮噹你都算耐了!叮噹你應該知架哬?!

    回覆刪除
  12. 我在blog中也經歷不少,,,,,,對事情的睇法有自己的一套觀點!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你倆真的經歷不少,但難得是携手步過.

      刪除
  13. 我寫Blog風格有改變
    而叮噹你就差不多
    難得的堅持
    已深入我們的心

    回覆刪除
    回覆
    1. 無啦,只係隨心寫,風格這種東西,我也不懂是甚麼,只要=寫得開心都無所謂.

      刪除
  14. 好耐無來... 支持一下你 :-P

    回覆刪除