2015年9月26日 星期六

中秋佳節~但願人長久


今年的月餅多到食唔完,以往父母總會送我一盒半盒(反而唔係我送比父母),今年父母不在了,反而是家姐送我月餅.


本來我和太太自組成家庭後,從來不會做節,今年少了雙親,就更加沒有過節的心境,幸好家姐有心,朋友關照,中午和姐弟短暫相聚,便到沙田赴好友的約.


沙田中央公園花燈唔多,我最喜歡就是這張兔仔相,只用手機影,已覺得唔錯.


可能太耐無去睇中秋燈飾,見到十二星座的花燈覺得好新鮮(如果係十二生肖,就只覺得好老土)


雖然唔信星座運程這類東西,但都要影一張自己星座的相.


沙田的燈飾靚嗎?只能算一般吧,反而一角的恐龍燈飾更美.


 因為本身不喜愛出夜街,朋友陪我至黃昏便各自歸家.


舞台的表演只能有幸看到他們的採排 .


多謝朋友和家姐賜我今天觀樂的時光.


各位BLOG友,

中秋節快樂!人月兩團圓.

18 則留言:

  1. 中秋節快樂^^
    日日都會好時光

    回覆刪除
  2. ❤好友♥中秋節╠ ╣ a Ρpy不絕♡*¨ღ
    ╭══════╮
    ║★☆ ★ \ ║    ☆
    ║★★☆★★★╰╡ ☆ / ☆
    ║★送幸福來 ★★☆★★/ /
    ║★☆★★☆★╭╡ ★☆★  ★
    ║★★☆★  /║  ★☆★ /
    ╰══════╯    ★☆★/
    - ҈ -•*¨¤.°❉*´¨⊹∵.°☆。*★

    回覆刪除
  3. 祝福闔府佳節愉快!安康!

    回覆刪除
  4. 剛回來兩天
    現在才來跟叮噹說聲中秋快樂
    也順道說聲祝你本月中生日快樂
    一家開開心心

    回覆刪除
  5. 好耐無見呢!
    心心也回來了,,,也和叮噹你說聲..中秋快樂,,,生日快樂!
    祝叮噹一家安康愉快!

    回覆刪除