2016年3月25日 星期五

優悠行-嘉頓展覽館

復活節假期的第一天,早上囡囡仍然要去補習,難得家人之後未有特定節目,就帶他們到汀九的美海灣白樓-(機塲核心計劃展覽中心)參觀.


意猶未盡下,步行至深井食燽鵝,反正路經嘉頓麵包廠,當然要入去參觀了.


其實之前在汀九路跑步去深井時都有經過,但不知道內裏原來有展覽館.


嘉頓麵包喎,幾十年香港品牌,我自細食到大,現在基本都是朝朝月早餐都係食佢.當然有親切感啦.



除了大門口的接待處(包括埋售買部)左右各一個展覽館,樓上一層還有一個OFFEE SHOP


四個間隔都有唔同的展覽,不乏珍貴展示呢/

 
 

不論是個人感情,或是展覽內容,都是值得一睇.



14 則留言:

  1. 原來嘉頓展有覽館架??真係唔知,應該好多學生去參觀

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中,唔止得深井廠房有銷售處,但展覽館就真係只係呢度見到有。

      刪除
    2. 深水場總公司都有展覽館及售賣部

      刪除
  2. 嘉頓麵包廠我成日在斜對面小巴站搭車,但竟唔知有覽館...

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔覺眼囉,門口又無大大隻字寫住係展館,唔入去係唔知的.

      刪除
  3. 以前深水埗間嘉頓都有展覽館,家唔知仲有無!

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經入過去,只係賣嘢,唔見有展館,或者走漏眼,睇唔到。

      刪除
  4. 經過去參觀下都唔錯喎。

    回覆刪除
  5. 格仔麵包袋
    也是香港人集體回憶的圖案

    回覆刪除
    回覆
    1. 若然有朝連這個圖騰也失去,香港可能已經變到再無可以回憶的東西.

      刪除
  6. 心心覺得格仔圖案的設計好得意!............算是這個品牌的一種特色吧!

    回覆刪除