2016年10月1日 星期六

濕地學堂-蝴蝶篇


係呀,又去濕地公園,又係和同一班朋友結伴做同學.


和上次一樣,撞正風雨天.


更倒媚的,公園內的餐廳暫停營業,要我們自備午餐


但反而令我有機會品嚐朋友預備的美食.


今次和上次的昆蟲篇模式一樣,上午室內教授相關知識.


下午到戶外實地考察.


可惜天氣不似如期,時而大雨,郤間中有陽光.


能遇到的蝴蝶又少又細隻.蜻蜓還要比較多呢~~


這一隻是甚麼鳥類呢,大大隻好似猛禽類,並,不好欺負的樣子.


閧開心心又和朋友渡過一天的假日.

18 則留言:

  1. 之前都試過跟朋友去影蝴蝶,城門水塘個蝴蝶園都唔錯㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 城門水塘蝴蝶節,我都有參加過。

      刪除
  2. 其實蝴蝶同蛾真的很難分呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呢,這一堂紏正了我對蝴蝶和飛蛾的分類,原來好多品種我都搞亂了.

      刪除
  3. 回覆
    1. 的確是,而且朋友今次做的,我係出面未食過.

      刪除
  4. 特別的午餐
    感受特別的友情感覺

    回覆刪除
  5. 有得玩又有得學,唔錯呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一定會有部份人覺得悶,但就啱我們.

      刪除
  6. 你們真是濕地公園的捧場客,我只去過一次咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得無錯,啲職員已經認得我們了.

      刪除