2017年12月3日 星期日

自家制明信片


又到咗最忙的時段,就是要準備一堆明信作為向朋友賀聖誕節用.以往都是用現成的明信片,某天經朋友一提,自己畫一點東西寄出,更有成意,這就成了一個契機,從此我的明信片再不能簡單的用買的來寄.


其實都好幾年都是收到一班會畫嘢的朋友,自家制作的DIY的明信片,我都欣然接受,因為本身不會畫作,所以從沒想過要自制明信片回敬人家.


不過收得多了,總覺不好意思的,而且自己親手做也有一番意味.


從此開始,就要人家接收我這種災難式的自畫明信片了.

14 則留言:

  1. 好有心思,收到你的明信片的朋友一定很開心。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實其他人比我更有心思,他們給我的DIY明信片更精美.

      刪除
  2. 都唔錯啵,畫是越畫越好!加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 畫得差就一定的了,始終唔係我強項,不過朋友俾面,肯笑納啫.

      刪除
  3. 點會用災難嚟形容啊^^
    畫得似模似樣添

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我模仿了其他網友的畫作,寄番俾佢哋,俾佢哋見到我畫佢哋畫成咁,大有機會吐血.XD

      刪除
  4. 自家制明信片都有叮噹嘜頭!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然有叮噹啦,我的商標嘛(唔會俾人告我侵犯版權掛)

      刪除
  5. 天呀,多質樸有味的明信片呀!

    回覆刪除
  6. 我今年都自作聖誕卡,往年都買的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 自家制作,是多了一份心思,收到的人,也更喜悅.

      刪除