2017年12月16日 星期六

香港防癌日


其實我真係唔知在九龍公園有這個活動,只知早排在網上填了一份問卷,被叫在這日來這裏攞一份禮物,來到了才知有這一個活動.


就是攞了這個除了顯示時間,還可以計算每天行了幾多步,幾多里數和消耗了幾加卡路里的手帶,其實我和囡囡早就有健康手環,而且經常佩帶,正好送給一直不讓我花錢買手環給她的老婆.今次無得拒絕吧,反正又不用錢買,


當然現塲還有很多攤位,藉着遊戲和派發宣傳品,宣揚防癌的信息.(雖然我會懷疑效果有幾大)


我的家族史裏,就只得我大哥患了癌症,並且離世,而我身邊都不少朋友有癌症,大會其中一宣傳就是經常做運動,是可以預防十多廿個癌症患上的機會.


玩攤位遊戲,其中最滿意的獎品就是這個(冰雪奇緣)的艾莎公主扭扭汽球,因為太太正學呢.


原來我手機的鏡頭,不知幾時破了,所以啲相都模查查的,不知修理要多少錢呢?

28 則留言:

  1. 很有意思的活動
    手機若果用得久了,不如換過部。

    回覆刪除
  2. 填了份問卷就送個智能手環,有咁雀數!恭喜你行大運!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係平嘢之中的平嘢,但有都好。

      刪除
  3. 我老婆同阿媽都係咁,你花錢買好嘢俾佢唔鐘意的.唔駛錢或者好抵既佢就會好開心,好難服待 XD

    回覆刪除
  4. 有時在街頭看到扭扭汽球...都覺得有趣及需要不少的技巧...相信叮噹太太一定會成功的............................

    回覆刪除
  5. 這額外的手帶
    成就了叮噹家人一份完美的組合

    回覆刪除
    回覆
    1. 除了我個大仔,都已經一人有一隻了.

      刪除
  6. 有健康手環,可以提醒多些步行,頗不錯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係呀!我經常和囡囡比高下,看誰行得多,不過我多數是大比數勝出.

      刪除
  7. 癌症真係防不勝防!真係要時刻check住......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見有些是不食煙,不飲酒一樣會有肺癌,病~~真係防不勝防.

      刪除
  8. 癌症真的無處不在,有些親戚,三十多歲便因癌奪走生命

    回覆刪除
  9. 係咖, 做多D運動, 不單癌可以防止, 連老人痴呆都得呀.,

    回覆刪除
  10. 做運動難唔到你^^
    有籍口換新手機

    回覆刪除
  11. 看來你人生仍舊十分精彩快樂, 就祝你.....聖誕快樂, MERRY XMAS

    回覆刪除
  12. Merry Christmas!叮噹😊🎄🎅🏻🎉

    回覆刪除