2018年6月2日 星期六

運動意外

我又出意外了,右邊手踭和膝頭都磨去了一層皮.



受傷的面積都不算少,幸好公司急救箱有大塊的藥用膠布.


事緣我慣性的在上班前都在公司附近的海濱公園跑步,其中一段路是由無數的木方組成.我便是被其中一條失修而突出路面的木方絆倒,擦傷了手腳,


本來想找公園的管理協助,郤不見人,但郤在突起的木方一米外有個(雪糕筒),可以用來阻擋路人,免得成為下一個受害者,那知(雪糕筒)上有張紙寫着(維修)的字句.噢天呀!擺得那麼遠,誰知是警告地面不平喎~~~


幸好公司離我不遠,而且所需用品,公司急救箱有足夠存貨,這天就只能跑得一公里多點,便受傷離塲,希望只有我一個倒霉,被絆倒受吧.
連續三天還是要與紗布為伴呢.

11 則留言:

  1. 好彩只係皮外傷,以後真係要小心啲。

    回覆刪除
  2. 擦傷範圍可不少呢!早日康復!

    回覆刪除
  3. 啲人做嘢係咁求其架喇,都係自己小心啲好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都見有好多地方破損,可能工程趕不上,又或材料未有,加上雪糕筒也可能被人移開了距離.

      刪除
  4. 上次腳今次係手,認真要小心啲啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次............南生圍那次連牙都幾乎甩埋.

      刪除
  5. 個公園,都好像唔多見保安係度、

    回覆刪除