2018年5月27日 星期日

城市有機


這裏不是元朗或錦田等等的偏遠郊區,正是我家附近的商塲,在商塲的平台一角,竟然有個有機農莊.


這天太太都不弄晚飯了,就好好享受這片綠色田園.


茄子


粟米


洛神花

 
辣椒還有蕃茄,小小的地方郤種了多種植物,雖然心知是商塲其中一個營商策略,不過在大城市,石屎森林來一個綠色莊園也不錯.


小女沒有同行,要她一個在家捱飯盒,就在莊園買了個飾物給她,據說可以擺一年,膠球內的鮮花也不會壞.

21 則留言:

  1. 這個商場上不錯喎,雖是噱頭,都算有心思。

    回覆刪除
  2. 有機耕種食品大受歡迎,商場用得好!

    回覆刪除
  3. 茄子好肥呀~~有植樹好啊,會無咁熱

    回覆刪除
  4. 城市有機農莊,仲係香港,真係難得!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有機農香港有唔少,但在旺旺的商塲中就少啲囉.

      刪除
  5. 回覆
    1. 這平台上收不到回應的通知⋯⋯⋯⋯哈!這樣的話...咁就要勞煩叮噹你走走每一篇文章看看先得喇!😁☝🏻️

      刪除
    2. P.S.心心和一局在叮噹你的前一篇文章留了個留言.................唔好意思呢!我倆很耐時間沒來看看叮噹你...但仍然對叮噹你這位blog友不會忘記的呢!☕️☺️

      刪除
    3. 我收唔信自動回覆通知,有機會錯過留言

      刪除
  6. 這個飾物設計得很有心思呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我的同事托我幫佢買,用來送給老婆呢.

      刪除
    2. 乜叮噹你唔係買給囡囡咩?因心心看到叮噹你的文章中...以為這個飾物買給囡囡呢!

      刪除
    3. 圖中所見的,是買給囡囡的,只是同事見到我在FB的分享,就想托我幫佢買個相同的給他太太.

      刪除
    4. 嗯...........原來如此呢!

      刪除
  7. 唔知呢個商場平台改為有機耕種
    是否需要向政府申請改變土地用途呢
    因為結構是否可以承受得到

    回覆刪除
    回覆
    1. 應詃可以承受,不過就唔知有無申請囉.

      刪除