2014年5月25日 星期日

圖書證

圖書證

 

80後的,還可能有印象,但90後的,除非自己的長輩還有收藏,否則見都可能未見過.
圖書證由最初到現在都是免費換領,除非補領,否則不用一分一毫.
當年因為自己烏龍,,在補領圖書證後郤又找回舊證,以至換取有條碼的新證時,還有多餘的舊證保留下來.
那時補領圖書證真的很貴呢.
這裏真好,因為香港有免費圖書館,

19 則留言:

  1. 我七十年代的圖書証早已失去,現在用身份證做圖書証。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實用身份証借書的人唔多,我都是偶然見到一兩個是這樣借書.

      刪除
  2. 我張圖書證仍在XD(是舊版的綠白色)

    回覆刪除
  3. 嘩!珍藏呀!:-)

    回覆刪除
  4. 好~耐~都~未~去~過~圖~書~館~喇
    但我都無借書嘅習慣,皆因呢邊嘅公共圖書館離我好遠,借佐好難可以安排到在限期内還書 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我暫時都不打算往圖書館借書,因為家中積存太多買回來,還未看的書,先看看家中的書後才到圖書館借書.

      刪除
  5. 大雄,舊借書咭如何借書gar?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人手操作,,每本書都有張咭,職員將你要借的書中咭抽出,夾在書証中,書証連書咭會留在圖書館中,待你還書時,書咭歸回書中,証就還回給你.,係好原始的做法,和小學圖書部做法類似.

      刪除
  6. 華!你仲KEEP咁舊嘅圖書證,好嘢!

    回覆刪除
  7. 這類圖書證...真的難得一見呀!好感動~~~謝謝叮噹的分享喔!^.~

    回覆刪除
    回覆
    1. 這也要感動?因為我平時懶清理雜物,意外留下來了.,一留就咁多年.

      刪除
    2. 哈哈!就係好感動...因QQ先喺叮噹卜見到呢類圖書證!實際上QQ真係咪見過呀!啦啦~~~叮噹你唔好笑QQ喎!^^'''

      刪除
  8. 呢款小禺都未用過呀,因為好遲先識自己去圖書館借書的。
    小禺都試過唔見證、補領之後又搵返,因為舊證是巿政局的,新證是康文處,於是留為紀念了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我市政局和區域市政兩款圖書証都有,反而康文署就沒有,現在都是用緊區域市政局圖書証借圖書.

      刪除