2016年10月19日 星期三

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 心心明明留咗言...........唔見咗嘅?!

      刪除
    2. 其實經我思前想後,可能係我一時錯手,7出了這空白文章,但造就了多咗機會和妳交流,其實都唔錯吖╮(╯▽╰)╭

      刪除
    3. 哈哈!心心D留言可能過長...........2次都唔見咗!

      刪除
    4. 呀...............原來係咁!不過心心都再寫番之前唔見嘅留言啦!心心要分段寫...可能blogger有數字限制!

      刪除
    5. 心心覺得Blogger或G+系統時不時都發生故障...就好似而家咁!

      刪除
    6. 唉...............而家心心blog嘅gmail完全收唔到通知留言架!所以blog朋友的留言...心心要走入去自己篇文章睇甚至每一篇文章心心都要翻睇呀!

      刪除
    7. 嗯...............藉這個機會同叮噹交流...心心都開心架!(''-^.^-'')

      刪除
    8. 嘩,行開一陣,妳已經有咁多留言了.

      刪除
    9. 哈哈!唔好意思...............心心搞到叮噹呢篇變咗聊天篇添!

      刪除
    10. 無問題吖,反正呢篇係意外出來,也是意外收獲。

      刪除
    11. 早晨呀...............叮噹 (''-^.^-'')
      打風...叮噹有咩節目呢?

      刪除