2017年6月25日 星期日

重返原點


上星期連續兩天跑了十公里後,膝外側痛了成個星期,最後星期五、六勉強再跑,那知愈跑愈唔痛了.


膽粗粗的,週日不再走遠,在家附近的運動塲跑,跑了約4公里,因為肚餓,再食一次早餐後又跑了約2公里.然後跑下停下.........


算起上來,已經有兩星期多沒有在烈日下跑步(多數在室內緩跑徑跑或夜晚跑),而這個運動塲更是無踏足入內很久了.


雖然唔算係路跑,不過防曬措施不能少,我還搽了防曬霜添.


這裏是我開始練跑的地方,七年前第一塲練跑,第一個圈就己經令到左右鞋底甩掉,被自己跑鞋(甩底)尷尬地拖着爛鞋走回家.想起都覺得好笑.


始終天氣太過曝曬,未到正午就要回家休息(熱到提不起勁跑落去)


回家繼續點燃自己跑步熱心,這套影碟的確夠鼓舞.

19 則留言:

  1. 我都試過膝頭痛成日唔好,有次做嘢侷住痛都照行,行行吓又冇事.

    回覆刪除
  2. 這個曝曬天時跑,即使腳冇事,也會感好辛苦吧?!

    回覆刪除
  3. 7年前的叮噹...唔知係點嘅呢?!好似當時心心未開始認識叮噹你呢!唔知叮噹當時有無在網誌記錄這段跑鞋趣事呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啊!好多BLOG友都睇咗之後...........笑到碌地.

      刪除
  4. 叮噹日日係咁跑.............嗯!相信叮噹而家一定好fit喇!🏃🏻😃

    回覆刪除
    回覆
    1. 又唔係噃,起碼仍然有個大肚腩,不過比七年前,我真的瘦了接近廿磅.

      刪除
  5. 看些鼓勵性的影片或資料
    確實可以作為背後的精神支柱

    回覆刪除
  6. 我都有黃昏後跑,日間實在太熱啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 大熱天時跑步真的很辛苦,不過就可以鍛鍊意志.

      刪除
  7. 有恒心就一定有改善。no pain no gain ?

    回覆刪除
  8. 有恒心就一定有改善。no pain no gain ?

    回覆刪除