2017年10月11日 星期三

跑道公園


郵輪碼頭,我幾乎每個星期都會到一次,烈日當空時,真夠辛苦,不過這邊環境絶美,辛苦點都值得.


其實真正美景的,不是郵輪碼頭,而是側邊的跑道公園,我第一次帶太太來這裏時,她即刻被這裏景色吸引,而且決定要在中秋夜在這裏紮營,以便欣夜中秋圓月和星星夜空.


可惜啊~~這裏不準紮營的,日間還可以,,黃昏就會被保安驅趕了.


退而其次,太太又想由官塘通往郵輪碼頭的橋上賞月,不過日間這裏已經唔多人經過,夜晚就更加唔安全,唯有借故拒絶了.


其實官塘往返跑道公園唔算遠,來回大約六公里左右(視乎由官塘邊處起點)單程慢慢行也不用一個小時吧.


時間郤換來了一片草地,無敵海景,和清新空氣.


所以這差不多一年來,我都一直有在這裏跑步的習慣,有空就一探這地方吧.


9 則留言:

  1. 6公里喎,1個鐘應該行唔晒呱?香港10公里紀綠都要半個鐘.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講錯咗,應該係來回6公里/行真係唔多得.

      刪除
  2. 在這裡跑步真係好正,又係城市中心,但現時人車不多又幾寧靜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可想而知,在郵輪碼頭開鋪做生意的景況.........拍烏蠅.

      刪除
  3. 原來官塘都有這好去處呢!中秋節其間...心心和一局反而不在港呀!叮噹...心心回來了!😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 我倆最近都算忙呀!很多事情都要安排呢!☺️😉

      刪除
  4. 一路跑步
    一邊看沿岸美景
    確是雙重享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 的確是這樣,不用去拼命,只要慢慢的跑,一邊欣賞景色,到目的地也不用急急回程,停留享受微風和寫意

      刪除